- Niniejszy Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną [„Regulamin”], wydany jest przez Unity Line Limited spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Oddział w Polsce z siedzibą w Szczecinie przy Pl. Rodła 8, kod pocztowy: 70-419, NIP: 3020001748, REGON: 321457024, wpisany do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000487684, sąd rejestrowy: Sąd Rejonowy Szczecin-Centrum w Szczecinie XIII Wydział KRS, tel. 91 3595695, e-mail: unity@unityline.pl [„Unity Line”] na podstawie art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
- W Regulaminie następujące wyrażenia mają znaczenie określone poniżej:
a) System On-line – system płatności dostępny w serwisie skandynawskiepodroze.pl, którego właścicielem i administratorem jest Unity Line, umożliwiający osobie dokonującej nabycia biletu [„Użytkownik”] – nabycie biletu [„Bilet”] na wycieczkę organizowaną przez Unity Line, w tym na przewóz pasażerów i ich bagaży wodami śródlądowymi i morskimi, statkami zarządzanymi przez Unity Line, lub przewóz drogowy organizowany przez Unity Line [„Wycieczka”], na rzecz Użytkownika lub osoby trzeciej [„Pasażer”];
b) Użytkownik – ma znaczenie określone w lit. a) powyżej; Użytkownik może być jednocześnie Pasażerem; Użytkownik może zarejestrować swoje konto w Systemie On-line, ale nie jest to warunek konieczny do skorzystania z tego systemu;
c) Bilet – dokument uprawniający Pasażera do wzięcia udziału w Wyciecze, zawierający numer rezerwacji, wydany w jednej z trzech form i) umowy w formie dokumentowej lub elektronicznej (w przypadku nabycia Biletu drogą elektroniczną), ii) umowy w formie pisemnej i paragonu (w przypadku nabycia biletu w biurze podróży Unity Line), iii) umowy w formie pisemnej i faktury VAT (w przypadku nabycia biletu w biurze podróży Unity Line – na wyraźne żądanie Użytkownika) lub umowy w formie dokumentowej lub elektronicznej i faktury VAT (w przypadku nabycia Biletu drogą elektroniczną – na wyraźne żądanie Użytkownika);
d) Pasażer – ma znaczenie określone w lit. a) powyżej;
e) Warunki Przewozu – Ogólne Warunki Przewozu Pasażerów Statkami zarządzanymi przez Unity Line udostępnione w serwisie unityline.pl, tj. warunki, na jakich Unity Line świadczy usługę przewozu Pasażerów i ich bagaży wodami śródlądowymi i morskimi. - Unity Line świadczy drogą elektroniczną usługę nabycia Biletu [„Usługi”]. Umowy przewozów są zawierane na zasadach określonych w Warunkach Przewozu.
- Warunki Przewozu są dostępne w serwisie unityline.pl oraz na życzenie Użytkownika lub Pasażera w biurze podróży Unity Line.
- Korzystając z Usług, Użytkownik wyraża zgodę na:
a) postanowienia niniejszego Regulaminu;
b) przetwarzanie przez Unity Line danych osobowych Użytkownika, których podanie jest niezbędne do dokonania płatności za Bilet w Systemie On-line (imię i nazwisko, adres zamieszkania, adres e-mail, numer telefonu, data urodzenia, preferencje żywnościowe), a także może być wymagane Regulaminem lub przepisami prawa – w przypadku dokonania nabycia biletu za pośrednictwem Systemu On-line;
c) postanowienia Polityki Prywatności Unity Line, której treść jest udostępniona w serwisie skandynawskiepodroze.pl;
d) postanowienia Polityki Płatności Unity Line, której treść jest udostępniona w serwisie skandynawskiepodroze.pl. - Korzystając z Usług, Użytkownik może wyrazić zgodę na otrzymywanie informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej oraz na przetwarzanie przez Unity Line danych osobowych Użytkownika w celach niezwiązanych bezpośrednio z Usługami, w szczególności marketingowych i reklamy.
- Minimalne wymagania techniczne niezbędne do korzystania z Systemu On-line są następujące:
a) Desktop:
Przeglądarki: Opera 67, Edge 80, Firefox 75, Chrome 81, Safari 8.6,
System operacyjny: Windows 10, macOs 10
Sprzęt: pamięć operacyjna: 2GB, dysk HDD 1TB, procesor: Intel i5 lub podobne;b) Mobile:
Przeglądarki: Safari lub Chrome adekwatny do modelu sprzętu
System operacyjny: Android lub Os adekwatny do modelu sprzętu
Sprzęt: IPhone 8 lub Samsung Galaxy 10 lub podobne;c) optymalizacja strony internetowej do rozdzielczości 1024 x 768;d) możliwość instalacji plików Cookies. - Unity Line nie ponosi odpowiedzialności za problemy techniczne bądź ograniczenia techniczne występujące po stronie Użytkownika lub jego sprzętu.
- Użytkownik nie może dostarczać jakichkolwiek treści bezprawnych ani też w żaden sposób zakłócać działania Systemu On-line lub korzystać z tego systemu niezgodnie z jego przeznaczeniem, Regulaminem lub przepisami prawa. W przypadku nieprzestrzegania tego postanowienia, Unity Line ma prawo odmówić świadczenia Usług.
- Zakup Biletu rozumiany jako zawarcie umowy uprawnia Pasażera lub Pasażerów do wpisania na listę Pasażerów Wycieczki oraz do wzięcia udziału w Wycieczce.
- Uprawnia otrzymania Biletu w formie elektronicznej.
- Użytkownik jest obowiązany do wypełnienia formularzy Systemu On-line poprawnymi i prawdziwymi danymi.
- Do rejestracji konta Użytkownika w Systemie On-line, wymagane jest podanie przez Użytkownika następujących danych:
a) imię i nazwisko;
b) adres zamieszkania (ulica, nr domu, nr lokalu, kod pocztowy, miejscowość);
c) adres poczty elektronicznej;
d) numer telefonu. - Do dokonania płatności w systemie On-line bez rejestracji konta Użytkownika w systemie, wymagane jest podanie przez Użytkownika następujących danych:
a) imię i nazwisko;
b) adres zamieszkania (ulica, nr domu, nr lokalu, kod pocztowy, miejscowość);
c) adres poczty elektronicznej;
d) numer telefonu. - W formularzach Systemu On-line jest wymagane podanie następujących danych i informacji dotyczących Pasażerów, innych niż Użytkownik:
a) nazwisko i imiona;
b) płeć;
c) adres zamieszkania (ulica, nr domu, nr lokalu, kod pocztowy, miejscowość);
d) numer telefonu/ adres poczty elektronicznej;
e) data urodzenia. - Nabycie Biletu w Systemie On-line może być dokonane najpóźniej na 14 dni przed planowanym odejściem statku.
- Wszelkie reklamacje/skargi dotyczące Systemu On-line należy zgłaszać na adres elektroniczny reklamacje@unityline.pl nie później niż w terminie 2 miesięcy od daty zdarzenia, którego dotyczą. Zgłoszenie powinno zawierać: imię i nazwisko, adres korespondencyjny, adres poczty elektronicznej, numer rezerwacji jeżeli został przekazany Użytkownikowi oraz dokładny opis i powód reklamacji/skargi. Reklamacje/skargi będą rozpatrywane w terminie 30 dni od dnia ich otrzymania i przesyłane na adres podany w zgłoszeniu.
- Jeżeli którekolwiek z postanowień niniejszego Regulaminu zostanie uznane za nieważne, niezgodne z prawem lub niewykonalne w świetle mającego zastosowanie prawa, pozostałe postanowienia pozostają w mocy.
- Niniejszy Regulamin podlega przepisom prawa Rzeczpospolitej Polskiej, a wszelkie spory powstałe na gruncie jego stosowania podlegają właściwym rzeczowo i miejscowo Sądom Rzeczypospolitej Polskiej.
- Niniejszy Regulamin może zostać zmieniony lub zaktualizowany.